⚠️⚠️⚠️
INFORMATII DE INTEREST GENERAL

Potrivit ORDONANȚEI MILITARE nr. 3 din 24.03.2020 din 16 martie 2020 privind instituirea stării de urgenţă, se menţine valabilitatea documentelor eliberate de autorităţile publice care expiră pe perioada stării de urgenţă.

Mai exact documentele care expiră pe perioada stării de urgenţă, eliberate de autorităţile publice, pot fi preschimbate într-un termen de 90 de zile de la data încetării stării de urgenţă.

Cetăţenii care se deplasează în scopurile prevăzute în Ordonanţa Militară nr. 3 din 24.03.2020 şi locuiesc la altă adresă decât cea înscrisă în actul de identitate pot completa în declaraţia pe propria răspundere atât adresa din actul de identitate cât şi adresa unde locuiesc efectiv. În această situaţie recomandăm cetăţenilor să nu se mai prezinte la sediul serviciului nostru SPCLEP, din clădirea Forum Center pentru eliberarea actului de identitate ca urmare a schimbării domiciliului sau pentru înscrierea în actul de identitate a menţiunii privind stabilirea reşedinţei.
Solicităm cetăţenilor ca pe perioada stării de urgenţă să se prezinte pentru eliberarea unui nou act de identitate doar în situaţii deosebite care implică pierderea, furtul ori distrugerea actului de identitate.
❗️❗️Recomandăm cetăţenilor să se conformeze recomandărilor autorităţilor şi să evite deplasările care nu reprezintă o urgenţă.

Alte sugestii

Programul muzeelor nemțene în minivacanța de 1 Decembrie
Asociația ”Vreau să ajut”
𝐌𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐭𝐞𝐜𝐭𝐢𝐞 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝟒𝟎𝟎 𝐝𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐚𝐧𝐞 𝐯𝐮𝐥𝐧𝐞𝐫𝐚𝐛𝐢𝐥𝐞 𝐯𝐚𝐫𝐬𝐭𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐬𝐢 𝐜𝐮 𝐝𝐢𝐳𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐢
Începând de astăzi, 18.01.2021, în Municipiul Piatra-Neamț începe a doua etapă de vaccinare împotriva virusului COVID 19
Decizia de a fi donator înseamnă o şansă la viaţă!