❗️ Anunţ privind desfăşurarea activităţilor de lucru cu publicul la nivelul Biroului Public Comunitar Local de evidenţă a Persoanelor Piatra Neamţ în contextul instituirii stării de alertă pe teritoriul României


 Ghişeul nr. 1 Primiri documente în baza planificării online pe site-ul Primăriei mun. Piatra Neamţ, www.primariapn.ro, secţiunea planificare online carte de identitate,
- Luni 08.30 – 11.30 şi 12.30 – 15.30
 - Marţi 08.30 – 11.30 şi 12.30 – 15.30
 - Miercuri 08.30 – 11.30 şi 12.30 – 18.00
 - Joi 08.30 - 11.30 şi 12.30 – 15.30

În zilele de vineri, în intervalul orar 08.30 – 10.30 la ghişeul nr. 1 se vor primi cererile de eliberare a cărţii de identitate ca urmare a schimbării domiciliului din străinătate în România doar în baza planificărilor telefonice la nr. de telefon 0233210411.

 Ghişeul nr. 2 Primiri documente doar în baza planificării telefonice la nr. de telefon 0233210411,
- Luni 08.30 – 11.30 şi 12.30 – 15.30
 - Marţi 08.30 – 11.30 şi 12.30 – 15.30
 - Miercuri 08.30 – 11.30 şi 12.30 – 15.30
 - Joi 08.30 – 11.30 şi 12.30 – 15.30
 - Vineri 08.30 – 11.30


 Ghişeul nr. 3 Eliberări acte în baza planificărilor primite la depunerea cererilor de eliberare a actelor de identitate/de înscriere în actul de identitate a menţiunii privind stabilirea reşedinţei.
- Luni 08.30 – 11.30 şi 12.00 – 15.30
 - Marţi 08.30 – 11.30 şi 12.00 – 15.30
 - Miercuri 08.30 – 11.30 şi 12.00 – 18.00
 - Joi 08.30 - 11.30 şi 12.00 – 15.30
 - Vineri 08.30 – 11.30 şi 14.00 – 16.00.


 Vă adresăm rugămintea ca la intrarea în ghişeu să prezentaţi chitanţa reprezentând contravaloarea actului de identitate (se achită la Direcţia de Taxe şi Impozite care se află în Mall Forum Center, nivel 3), cererea de eliberare a actului de identitate sau de înscriere în actul de identitate a menţiunii privind stabilirea reşedinţei să fie completată (cu excepţia semnăturii) iar documentele necesare să fie în original şi copie xerox (cu excepţia adeverinţei de rol şi a extrasului de carte funciară care se depun la dosar în original).
 Informaţiile cu privire la documentele/taxele necesare se regăsesc pe site-ul Primăriei mun. Piatra Neamţ www.primariapn.ro secţiunea Acte necesare, la avizierul serviciului sau pot fi obţinute şi telefonic la nr. de telefon 0233210411.
Cetăţenii sunt rugaţi să respecte ora de programare, să evite aşteptarea suplimentară în spaţiile destinate publicului şi să respecte celelalte măsuri instituite pe perioada stării de alertă.

Alte sugestii

Primăria Piatra Neamț / Newsletter Nr. 5
Primăria Piatra-Neamț / Newsletter Nr. 4
🚍Piatra Neamț - noi pași concreți către un transport public modern
Activități de Ziua Copilului - sâmbătă 5 iunie la Piatra-Neamț
Program extins la Centrul de vaccinare drive-thru de la Shopping City