Programul Biroului Stare Civilă și Biroului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor


Pe perioada stării de urgență decretată pe teritoriul României, Biroul de Stare Civilă va desfășura cu publicul doar următoarele activități:
✒️ Înregistrarea nașterii și a decesului prin prezentarea cetățenilor direct la sediul instituției, conform următorului program de lucru:
• Luni, marţi, miercuri şi joi de la ora 08.30 la ora 14.00, iar vineri de la ora 08.30 la ora 13.00;
• Înregistrarea decesului se va realiza şi în zilele de sâmbătă de la ora 09.00 la ora 12.00.
📥 Depunerea cererilor de eliberare a duplicatelor certificatelor de stare civilă, doar în baza planificării telefonice la numărul de telefon: 0233 218019;
📥 Depunerea cererilor de transcriere/înscriere a menţiunilor privind modificările intervenite în străinătate în registrele de stare civilă române a certificatelor/extraselor de stare civilă procurate din străinătate, doar în baza planificărilor online pe site-ul instituţiei la adresa www.primariapn.ro secţiunea programare transcriere acte redobândire/acordare cetăţenie română, pentru cetăţenii care au redobândit sau cărora li s-a acordat cetăţenia română şi care nu au avut niciodată domiciliul în România şi în baza planificării telefonice la tel. 0233218019, pentru celelalte situaţii;
📤 Eliberarea tuturor documentelor, în baza planificărilor primite la depunerea actelor.

De asemenea, în aceeași perioadă, Biroul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor va desfășura cu publicul doar următoarele activități:
📥 Primiri documente în baza planificării online pe site-ul Primăriei municipiului Piatra Neamţ, www.primariapn.ro, secţiunea planificare online carte de identitate, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi între orele 08.30 - 11.30;
📥 Primiri documente în baza planificării telefonice la nr. de telefon 0233210411, pentru zilele de vineri de la ora 08.30 la ora 11.30.
📤Programul la ghişeul de eliberări acte al Biroului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor va fi următorul: luni, marţi, miercuri şi joi între orele 08.30 – 10.00 şi 13.30 – 15.00, iar vineri între orele 08.30 – 11.30.
📥Pentru depunerea cererilor de eliberare a actelor de identitate cetăţenii cu vârsta de peste 65 de ani se pot planifica telefonic la nr. de telefon 0233210411, pentru zilele de vineri între orele 11.30 -12.30.
📥Eliberarea actelor de identitate ale persoanelor cu vârsta de peste 65 de ani se va realiza în zilele de vineri, între orele 11.30 - 12.30.

Cetățenii și instituțiile publice se pot adresa și prin fax Biroului de Stare Civilă, la numărul: 0233212142, și Biroului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor la numărul: 0233211499.

Alte sugestii

𝐌𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐭𝐞𝐜𝐭𝐢𝐞 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝟒𝟎𝟎 𝐝𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐚𝐧𝐞 𝐯𝐮𝐥𝐧𝐞𝐫𝐚𝐛𝐢𝐥𝐞 𝐯𝐚𝐫𝐬𝐭𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐬𝐢 𝐜𝐮 𝐝𝐢𝐳𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐢
Începând de astăzi, 18.01.2021, în Municipiul Piatra-Neamț începe a doua etapă de vaccinare împotriva virusului COVID 19
Decizia de a fi donator înseamnă o şansă la viaţă!
Municipiul Piatra-Neamț - scenariul roșu
Toate unitățile școlare din municipiul Piatra-Neamț și-au primit elevii din clasele terminale în condiții de maximă siguranță sanitară