Noul program cu publicul din cadrul Biroului Stare Civilă - Primăria Piatra-Neamț


Începând cu data de 19 martie 2020, Biroul Stare Civilă din cadrul Primăriei Piatra-Neamț desfășoară cu publicul doar următoarele activități:

- Înregistrarea nașterii și a decesului prin prezentarea cetățenilor direct la sediul instituției după programul următor: luni, marți, miercuri, joi primiri și eliberări documente între orele 08:30 – 14:00, iar vineri între orele 08:30 – 13:00. Sâmbăta este program cu publicul doar pentru înregistrări decese, între orele 09 -12:00.

- Depunerea cererilor de eliberare a duplicatelor certificatelor de stare civilă, doar în baza planificării telefonice la numărul de telefon 0233218019.

- Depunerea cererilor de transcrierea / înscrierea mențiunilor privind modificările intervenite în străinătateîn registrele de stare civilă române a certificatelor / extraselor de stare civilă procurate din străinătate în baza programărilor online pe site-ul instituției www.primariapn.ro sau telefonice, la numărul de telefon 0233218019.

- Eliberarea tuturor documentelor în orarul susmenționat, în baza planificărilor primite la depunerea actelor.

Alte sugestii

𝐌𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐭𝐞𝐜𝐭𝐢𝐞 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝟒𝟎𝟎 𝐝𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐚𝐧𝐞 𝐯𝐮𝐥𝐧𝐞𝐫𝐚𝐛𝐢𝐥𝐞 𝐯𝐚𝐫𝐬𝐭𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐬𝐢 𝐜𝐮 𝐝𝐢𝐳𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐢
Începând de astăzi, 18.01.2021, în Municipiul Piatra-Neamț începe a doua etapă de vaccinare împotriva virusului COVID 19
Decizia de a fi donator înseamnă o şansă la viaţă!
Municipiul Piatra-Neamț - scenariul roșu
Toate unitățile școlare din municipiul Piatra-Neamț și-au primit elevii din clasele terminale în condiții de maximă siguranță sanitară