⚠️⚠️⚠️
INFORMATII DE INTEREST GENERAL

Potrivit ORDONANȚEI MILITARE nr. 3 din 24.03.2020 din 16 martie 2020 privind instituirea stării de urgenţă, se menţine valabilitatea documentelor eliberate de autorităţile publice care expiră pe perioada stării de urgenţă.

Mai exact documentele care expiră pe perioada stării de urgenţă, eliberate de autorităţile publice, pot fi preschimbate într-un termen de 90 de zile de la data încetării stării de urgenţă.

Cetăţenii care se deplasează în scopurile prevăzute în Ordonanţa Militară nr. 3 din 24.03.2020 şi locuiesc la altă adresă decât cea înscrisă în actul de identitate pot completa în declaraţia pe propria răspundere atât adresa din actul de identitate cât şi adresa unde locuiesc efectiv. În această situaţie recomandăm cetăţenilor să nu se mai prezinte la sediul serviciului nostru SPCLEP, din clădirea Forum Center pentru eliberarea actului de identitate ca urmare a schimbării domiciliului sau pentru înscrierea în actul de identitate a menţiunii privind stabilirea reşedinţei.
Solicităm cetăţenilor ca pe perioada stării de urgenţă să se prezinte pentru eliberarea unui nou act de identitate doar în situaţii deosebite care implică pierderea, furtul ori distrugerea actului de identitate.
❗️❗️Recomandăm cetăţenilor să se conformeze recomandărilor autorităţilor şi să evite deplasările care nu reprezintă o urgenţă.

Alte sugestii

15 RECOMANDĂRI privind conduita socială responsabilă în prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19)
Măsuri suplimentare care se vor aplica la nivelul municipiului Piatra-Neamț, pentru prevenirea infectării cu Coronavirusul Covid-19
Verificări pe teren a modului în care sunt puse în aplicare deciziile luate la nivelul municipiului Piatra-Neamț privind măsurile suplimentare pentru prevenirea infectării populației cu noul coronavirus Covid-19
RECOMANDĂRI privind conduita socială responsabilă în prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19)
Primăria Piatra Neamț asigură hrană și materiale necesare pentru persoanele aflate în carantină, în spațiile speciale