Noul program cu publicul din cadrul Biroului Stare Civilă - Primăria Piatra-Neamț


Începând cu data de 19 martie 2020, Biroul Stare Civilă din cadrul Primăriei Piatra-Neamț desfășoară cu publicul doar următoarele activități:

- Înregistrarea nașterii și a decesului prin prezentarea cetățenilor direct la sediul instituției după programul următor: luni, marți, miercuri, joi primiri și eliberări documente între orele 08:30 – 14:00, iar vineri între orele 08:30 – 13:00. Sâmbăta este program cu publicul doar pentru înregistrări decese, între orele 09 -12:00.

- Depunerea cererilor de eliberare a duplicatelor certificatelor de stare civilă, doar în baza planificării telefonice la numărul de telefon 0233218019.

- Depunerea cererilor de transcrierea / înscrierea mențiunilor privind modificările intervenite în străinătateîn registrele de stare civilă române a certificatelor / extraselor de stare civilă procurate din străinătate în baza programărilor online pe site-ul instituției www.primariapn.ro sau telefonice, la numărul de telefon 0233218019.

- Eliberarea tuturor documentelor în orarul susmenționat, în baza planificărilor primite la depunerea actelor.

Alte sugestii

15 RECOMANDĂRI privind conduita socială responsabilă în prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19)
Măsuri suplimentare care se vor aplica la nivelul municipiului Piatra-Neamț, pentru prevenirea infectării cu Coronavirusul Covid-19
Verificări pe teren a modului în care sunt puse în aplicare deciziile luate la nivelul municipiului Piatra-Neamț privind măsurile suplimentare pentru prevenirea infectării populației cu noul coronavirus Covid-19
RECOMANDĂRI privind conduita socială responsabilă în prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19)
Primăria Piatra Neamț asigură hrană și materiale necesare pentru persoanele aflate în carantină, în spațiile speciale