
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PIATRA-NEAMȚ ANUNȚĂ
Public Information
🌷Primăria municipiului Piatra-Neamț susține comerțul, tradițiile și creativitatea, de aceea și în acest an, cu prilejul zilelor de 1 și 8 Martie va oferi posibilitatea comercianților de mărțișoare, flori (ghiocei și zambile), felicitări și mici cadouri să își comercializeze produsele la tonete amplasate pe domeniul public al municipiului Piatra-Neamț.
ℹÎn total vor fi puse la dispoziția celor interesați 42 de locuri, fiecare cu suprafața de 3,00 mp.
📌Comercializarea se va putea desfășura în perioada 25 februarie-10 martie 2025, în zone intens circulate din oraș, după cum urmează:
1. Complexul Pietricica (zona Complexul Comercial Cosmos) – 7 locuri
2. Bd. Decebal – intersecția cu str. Independenței (zona Gostat) – 7 locuri
3. Bd. Decebal (zona magazinului Petrodava) – 7 locuri
4. Piața Ștefan cel Mare – vis-a-vis de Complexul Comercial Unic (zona Farmaciei) – 7 locuri
5. Str. Mihai Viteazu (zona halei Orion) – 7 locuri
6. Gară (zona Bisericii Pogorârea Sf. Duh) – 7 locuri
Locurile vor fi atribuite în ordinea depunerii cererilor.
📁Cei interesați de eliberarea acordului pentru ocuparea temporară a domeniului public în vederea realizării comerțului stradal trebuie să prezinte următoarele documente:
1) cerere pentru eliberarea acordului de ocupare a domeniului public al municipiului;
2) certificatul de înregistrare al societății, copie CI solicitant;
Cererile pot fi depuse începând cu data de 15 februarie 2025 la Biroul Relații cu Publicul din cadrul Primăriei Piatra-Neamț (Camera 20), Direcția Cadastru, Domeniul Public și Privat - Ghișeul 5 sau on-line, pe adresa de e-mail infopn@primariapn.ro.
Cererea-tip pentru eliberarea acordului de ocupare temporară a domeniului public al municipiului este disponibilă aici: https://www.primariapn.ro/.../cerere_acord_stradal_2023.pdf
❗După obținerea acordului, beneficiarii sunt rugați să se adreseze Direcției Urbanism - Compartiment Autorizări Comerciale și Transport, în vederea obținerii avizului de funcționare.
ℹCererea-tip pentru eliberarea avizului de funcționare este disponibilă aici: https://www.primariapn.ro/comert-martisoare-ghiocei-flori...
ℹÎn total vor fi puse la dispoziția celor interesați 42 de locuri, fiecare cu suprafața de 3,00 mp.
📌Comercializarea se va putea desfășura în perioada 25 februarie-10 martie 2025, în zone intens circulate din oraș, după cum urmează:
1. Complexul Pietricica (zona Complexul Comercial Cosmos) – 7 locuri
2. Bd. Decebal – intersecția cu str. Independenței (zona Gostat) – 7 locuri
3. Bd. Decebal (zona magazinului Petrodava) – 7 locuri
4. Piața Ștefan cel Mare – vis-a-vis de Complexul Comercial Unic (zona Farmaciei) – 7 locuri
5. Str. Mihai Viteazu (zona halei Orion) – 7 locuri
6. Gară (zona Bisericii Pogorârea Sf. Duh) – 7 locuri
Locurile vor fi atribuite în ordinea depunerii cererilor.
📁Cei interesați de eliberarea acordului pentru ocuparea temporară a domeniului public în vederea realizării comerțului stradal trebuie să prezinte următoarele documente:
1) cerere pentru eliberarea acordului de ocupare a domeniului public al municipiului;
2) certificatul de înregistrare al societății, copie CI solicitant;
Cererile pot fi depuse începând cu data de 15 februarie 2025 la Biroul Relații cu Publicul din cadrul Primăriei Piatra-Neamț (Camera 20), Direcția Cadastru, Domeniul Public și Privat - Ghișeul 5 sau on-line, pe adresa de e-mail infopn@primariapn.ro.
Cererea-tip pentru eliberarea acordului de ocupare temporară a domeniului public al municipiului este disponibilă aici: https://www.primariapn.ro/.../cerere_acord_stradal_2023.pdf
❗După obținerea acordului, beneficiarii sunt rugați să se adreseze Direcției Urbanism - Compartiment Autorizări Comerciale și Transport, în vederea obținerii avizului de funcționare.
ℹCererea-tip pentru eliberarea avizului de funcționare este disponibilă aici: https://www.primariapn.ro/comert-martisoare-ghiocei-flori...